divendres, 30 de novembre del 2012

Pràctiques amb PPT

Falto un dia a una classe pràctica i a la setmana següent em vull pegar un tir. Això és exactament el que m'ha passat. La setmana passada vaig haver de treballar el mateix dia que teníem la segona pràctica de PPT i vaig pensar que tampoc passaria res si un dia no hi anava. Però Déu n'hi do! 

Quan he arribat a classe ja no quedava lloc per seure, és a dir, no quedava cap ordinador buit per treballar. em vaig seure amb una companya per fer les activitats proposades per a aquella sessió però resulta que entre que érem dos al mateix ordinador, que la pantalla no li anava bé i que la seua versió d'Office no era la mateixa que feia servir la profe vaig tenir una sensació de desbordament molt asfixiant.

Resulta que havien seguit treballant amb la presentació de Caillou (algun dia aprendré a escriure-ho i llegir-ho bé) i clar, m'havia perdut moltíssimes coses. Quan vaig començar a sentir a parlar de desencadenadors, agrupaments i accions no sabia ni com em deia. La professora, que jo crec que em va veure una mica apurada, em va deixar utilitzar el seu ordinador per fer una prova. Poc a poc i practicant una mica a casa amb l'ajuda d'una companya he pogut entendre com funciona i, així, evitar-me una imminent calvície i crisi d'ansietat. 

La veritat és que estic més que contenta amb el resultat del meu PPT. Us en deixo unes captures perquè ho pugueu veure. Sí, ho sé. Encara queda molt per fer ;)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada