dimarts, 6 de novembre del 2012

Primera pràctica amb Power Point

La setmana passada la professora ens va ensenyar els projectes que varen realitzar les alumnes de l'any passat amb el power point. Jo em vaig quedar de pedra perquè hi havia uns treballs sensacionals. Hi havia un conte, un projecte en stop-motion, etc. No em podia creure que allò hagués estat fet amb el Power Point. Jo sóc d'aquelles que fa servir el PPT per fer presentacions a classe i gairebé sempre utilitzo la mateixa lletra i el mateix fons. Alguna vegada havia intentat posar-hi so, però vaig fracassar estrepitosament. O no em sonava abans d'hora, o no em sonava, o sonava quan ja no volia que sonàs. Un desastre. El mateix em passava a l'hora de fer transicions de pàgina, de posar fotos com a fons de pantalla, etc.

Total, que l'altre dia em vaig quedar sorpresa de mi mateixa. Vaig agafar molt ràpidament tot allò que la professora ens va explicar al voltant de l'ús del PPT i vaig poder acabar la pràctica i tot. 

Es tractava de fer un conte del Caillou (s'escriu així, no?) de manera que cada imatge tingués el seu so. Així mateix, també havíem de fer una portada on l'infant pogués triar a quina part del conte volia anar i també havíem d'incloure fletxes per anar endavant i endarrere i tornar a l'inici. La veritat és que fins el dia de la pràctica jo no tenia ni idea que es pogués fer tot això. Em vaig quedar al·lucinada en veure totes les possibilitats que té el Power Point. I pensar que he estat tants anys desaprofitant-lo...! Estic segura que ara canviarà 100% la meua manera d'emprar-lo.


Típic Power Point que em pensava que "molava mazo".

Crec que aquesta ha estat una de les pràctiques més profitoses que hem fet fins ara. I això que amb la de la imatge estava més que contenta. Però això supera totes les meues expectatives!


Aquí us penjaré el power point acabar, però és que el tinc dins el pendrive d'una companya ;-)

1 comentari:

  1. Marina, tens tota la raó! Nosaltres ja pensàvem que erem unes "expertes" del ppt, i en realitat no en sabem de totes les seves possibilitats, que pareix mentida que algunes presentacions estiguin fetes amb aquest mateix programa que nosaltres fem servir per posar dos fotos i quatre paraules i que hem de pasar de diapositiva amb el ratolí o amb la fletxeta del teclat..... Jo també he fet aquesta reflexió després d'aquesta classe, jajaja..... Però, mai és tard per aprendre així que... ¡a seguir aprenent!

    ResponElimina