dimecres, 10 d’octubre del 2012

Edició d'imatge

La setmana passada vàrem iniciar les pràctiques a l'aula d'informàtica. Hem començat amb el retoc fotogràfic, la part que em feia més il·lusió perquè trobo que és molt útil per a la nostra futura tasca docent. A banda d'això, a mi sempre m'ha agradat molt aprendre a utilitzar eines noves. Estem treballant amb el GIMP, que no havia fet servir mai. A casa utilitzo el Photoscape, també gratuït. Però funcionen de manera molt diferent. Sempre va bé conèixer noves eines, així ampliem les possibilitats dels seus usos.

Al principi m'ha costat una mica aixo de les capes, però poc a poc vaig entenent un poc més com funciona el tema. No sé si podrem fer més classes sobre imatge, però ara que tinc el programa instal·lat al meu ordinador podré "punyir" una mica a casa. Ara que tinc les nocions bàsiques serà més fàcil avesar-me a utilitzar-lo i a jugar sense por. Perquè al cap i a la fi, en aquest àmbit, és molt important l'autoaprenentatge, ser autodidacta. Només em falta un poquet de temps...

Aquesta és la imatge que he retocat avui. Som jo i la meua companya de grup, convertides en el famós matrimoni Arnolfini, pintat per Jan Van Eyk. Sortim realment afavorides.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada